Wooow..

Jag och Jonatan har nyss sett en film som... ja.. Vad ska man säga? Störd! Nejdå, men den var lite rolig. Bara det att den är baserad på en verklig händelse gör ju att det kändes lite stört. Pregnancy pact hette den.
Den handlade iallafall om ett gäng tjejer i hich school som kom överens om att de allihopa skulle bli gravida samtidigt. Så tillslut var det över 18 tjejer som alla var gravida samtidigt och alla var under 16. Pressen fick nys om det och sen blev det himla jobbigt för dessa flickor.
ThePregnancyPactPoster.jpg

Jag tycker och tänker en massa om denna film, men vad tänker jag nog inte riktigt skriva, faktiskt, tror jag :)
Jag har iallafall inte ingått någon pakt med någon och ser väldigt mycket fram emot att bli mamma och Jonatan ser VÄÄÄÄLDIGT mycket fram emot att bli pappa (inte som dummis-killarna i filmen som bara var dumma).
Haha, tröttis-skrivet utav mig *gäsp*
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Hahha, men gud! Det känns ju inte vidare seriöst att "pakta" om att bli gravida. Jösses, amerikanare säger jag bara :P

2011-05-24 @ 17:39:27
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: Viola, 22-årig tvåbarnsmamma

Men oj, vad ville de få ut av en sådan pakt kan man ju undra ? Lite skum anledning till skaffa barn :P

2011-05-30 @ 14:06:20
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0