v. 31+0

Klockan är över 20 och vi lever än. Tänka sig, vem trodde det?

Idag har vi varit ute i flera timmar vid hundgården. Milo har haft det så bra som en hund kan ha och vi andra har njutit av det fina vädret. Nu så sitter vi allihopa, (jag, Jonatan, Emma och min syster Sarah) hemma hos mig och älskling och väntar på min vän Viktoria. Vi ska se om vi kan fixa ihop lite gott att grilla, så det blir nog en skön lördagskväll med grillning, mys och massa babbel. Fina fisken!


Idag gick jag ju in i vecka 32 också!





Tiden går ju otroligt fort! Och det ser så overkligt ut att det ska ligga en sån söt och ändå ganska stor bebbe i min mage. Verkligheten kommer ifatt en. Gud vad jag längtar nu. Vill ha henne i mina armar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0