Studentplanerande

Nu har Benny (Jonatans mamma) och min mamma Judith gått hem. Vi har suttit och planerat för Jonatans student-mottagning som vi ska ha på onsdag. Det kommer bli så bra och han kommer få en dag som han kommer kunna minnas :)
Det är så kul att båda mina familjer kommer så bra överens som dom gör, för vad jag har hört så är inte det så vanligt. Skönt att veta att lilla älsklingen i magen kommer vara så älskad och omtyckt redan från början.

Vi har bäddat hennes säng nu lite halvt! Min underbara mamma är ju en riktig fyndare när det gäller röda korset och andra second hand-butiker. Allt i spjälsängen är faktiskt begagnat och det stör mig inte ett dugg. Jag känner inte att allt ska behöva vara nytt och oanvändt. Min dotter kommer få det så bra ändå.
Pläden som ligger i ska vi ha i vagnen sen.
Men det är samma pläd som både jag och min syster hade när vi var små.
Tänk att våran lilla dotter ska ligga där om ungefär två månader. Overkligt! <3

Kommentarer
Postat av: sidecut blondie - 21 år och väntar tvillingar

Våra familjer har inte ens träffat varandra och om dom gjode det skulle dom säkerligen inte komma överens.. :/

Sängen blev super mysig! :D



sv: Jaså? ^^ På mamma avdelningen? Jag har det linnet då :D

2011-05-26 @ 14:37:21
URL: http://mammaems.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0