Sleepy sunday

Jonatan och Milo ligger fortfarande och sover. Dom hade tydligen varit upp till typ 6 i natt och tittat på The Mentalist.
Haha, ganska kul att hunden också tydligen satt uppe och kollade, för han ligger fortfarande helt knockad och sover.

Själv så sitter jag i bara en skjorta och tittar på tv. Känns ju lite som slöseri på både tid och väder, men what to do när ingen vill vakna och va med mig :(

Är det bara jag eller är det fler gravida kvinnor som älskar att gå med magen fri? Jag drar alltid upp tröjjan och låter magen hänga ut. Känner mig så fångad annars!

Men nää.. Nu får dom allt ta och vakna så vi kan börja dagen.
Jag är inte rädd om livet inte! Att väcka Jonatan är inte en enkel match.

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0