Shopping

Idag har det varit en riktig spring-dag. Vi började med att dra till Gränby Centrum här i Uppsala på en gång när vi hade gått upp. Där köpte vi frukost och gick och satte oss i hundrastgården medan Milo fick leka lite. Fast vi var där en ganska bra stund, för helt plötsligt var kl 15.40 och då åkte vi och hämtade min mamma på tågstationen. Hon har varit hos sin fästman i några dagar.
Efter vi hade skjutsat hem henne så drog vi tillbaka till Gränby och shoppade loss lite. Både till lillan och till Jonatan som tar studenten på onsdag! Såklart så köpte jag en liten mors-dag present också, en fin topp från Lindex :)
Vi har köpt ett ute-set också (för en 100-lapp, najs), bord och 4 stolar, så att vi har något att sitta på, på Jonatans student-mottagning. Det blir ju en hel del gäster tydligen. Minst 30 pers! Det ska bli hur kul som helst :)

Och nu sitter jag här medans älsklingen är iväg och säljer våran bil! Vi ska åka iväg sen så fort som möjligt imorgon och köpa en annan bil från mammas fästman. En begagnad såklart, men MYCKET billigare i drift och 100 gånger finare och fräschare. Hahaha, fast Jonatan kommer nog gråta när han kommer hem, för det är helt sjukt hur mycket han faktiskt älskade sin gamla Volvo 745:a.

Detta är allt vad vi shoppade till lillan :)


Från HM, 6-pack. 199 kr.


Från HM, 3-pack. 99 kr.


Från Lindex. 2-pack. 99 kr.


Från Lindex. 2-pack. 69,50 kr.


Från Lindex. 149 kr.


Från Lindex. Body 79,50 kr. Klänning 99 kr.

Skönt att ha shoppat lite nya grejjer också. Det mesta vi har är ju begagnat.
Nu ska jag äta lite bullar och ta det lugnt.
Blir ju så sjukt trött så fort nu. Jag är tuuung.. uuh..

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Vad glad jag bli!! Så gulligt tack! Tack :D

2011-05-29 @ 21:35:39
URL: http://madeleines.se
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Vad glad jag blir!! Så gulligt tack! Tack :D

2011-05-29 @ 21:35:43
URL: http://madeleines.se
Postat av: Fia

Så mycket gulligt du köpt =)

2011-06-06 @ 22:30:01
URL: http://www.sofsan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0