Hej !

Ja, nu har jag gått runt i flera dagar och funderat på om jag skulle skaffa en blogg eller inte. Jag kom fram till att det skulle ju faktiskt vara riktigt skönt att ha ett ställe där man kan skriva allt om vad som händer som man kanske vill minnas senare! Då är ju en blogg det ultimata egentligen :)
Kanske ska presentera mig lite..

Jag heter då Madeleine och jag är gravid med en liten tjej. Hon väntas komma den 23 Juli och jag längtar som tusan!
Våran vackra älskling!

Min älskade sambo/pojkvän heter Jonatan och vi har känt varandra sen vi var 14 och 15, men inte vart tillsammans lika länge. Ett år blir det för oss i Juni.
Haha, japp! Detta är då oss i ett nötskal. Riktiga puddingar, eller vad tycks?

Vi bor tillsammans i en fin och stor 3a som vi fick när vi trodde att allt hopp var ute. Vi hade nämligen letat lägenhet sen förra sommarn non-stop utan resultat, men sen kom denna som sänd från ovan och det kunde inte bli bättre! Eget rum till lilltjejen och allt!
Här bor vi med våran UNDERBARA hund Milo. Han är en riktig liten gosvovve som är svår att motstå!
Hur söt!?

Men ja, bloggen kommer väl få bli mitt lilla arkiv där jag kommer fösöka att lägga upp allt från början som jag vet att jag kommer vilja titta tillbaka på sen när våran tös kommer, men jag tycker det ska bli hur kul som helst och dela med mig av allt till alla er andra som är intresserade!

Och juste!

Idag är jag såhär gravid:
V. 30+5. Jag är sådär härligt tigerrandig. Men det är ju sånt man självklart offrar!


Så jaa.. Välkommna till mig då ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0