Härliga fredag

Wow! Idag har det varit en äkta fredag för mig. Började jobba kl 08.30 och slutade 15.45.
Har sedan hunnit åka hem till Jonatans mormor och lekt med jättesöta kattungar. Hunden Milo fick träffa den tjockaste och gosigaste av dom och han vart väldigt "pappig" av sig. Skulle hela tiden ha ett öga på den lille tjockisen, det var riktigt kul att beskåda.
Sen åkte jag och min älskling till Gunsta Krog och käka lite pizza, gott!
Efter det så for vi vidare till Gräby hundrastgård. Underbart ställe om man har hund. Där fick lilla Milo springa av sig ordentlig och träffade ett helt gäng med andra hundar. Riktigt skönt att dom faktiskt har öppnat ett sånt ställe i Uppsala nu som är fräsht och tillgängligt för alla :)
Milos favorit-plats på jobbet. Han tror nog att han är en katt?

Jag är personlig assistent, så det är jätteskönt att jag kan ta med mig hunden. Det är ju självklart hon jag jobbar med som vill det, annars så hade han såklart fått stanna hemma eller gått på hunddagis. Men det var skönt att få slippa det!


Och nu sitter jag här.. Kickan har hicka, så hela magen studsar. Och jag är fett trött men väldigt nörjd med dagen! Ska snart sätta oss i soffan och mysa med cola och ostbågar. Kaaanskeee baka lite kladdkaka om vi orkar, haha. Vi är helt slut alltså!

Åh, älskar fredagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0