En timmes-sjuklingen

Idag har det varit en riktigt konstig dag!
Jag vaknade jättesent idag (sover som en ängel hela morgonen, då jag är vaken väldigt mycket på natten pga bebis som älskar att sparkas). Det var tänkt att jag och min vän Alexandra skulle dra till Gränby Centrum och handla, men vi kom fram till att det skulle bli skönare att bara hänga hemma hos mig och kanske sola lite på altanen.
Men näe, jag blev akut-sjuk istället och började spy från ingenstans. När jag hade spytt tre gånger under en halvtimme så ringde vi 1177 och de kopplade mig vidare till förlossningen. Där sa dom att det lät mer som någon sorts magsjuka eller nåt, så jag skulle avvakta en stund och höra av mig senare, så skulle vi se hur det skulle bli med allt.
Vi la på och jag spydde en gång till. Sen så mådde jag hur bra som helst helt plötsligt igen, så då bestämde vi oss för att dra och köpa bilen ändå.
Hahahah, så knäppt det kan bli.
Men nu har vi en bil igen. Det blev en Suzuki Baleno. Superfräsch jämfört med förra. Så de är skönt!

Nu tror jag att jag ska ta och stupa i säng. Är ju helt slutkörd av allt kräkandes. Fick t o m lite träningsvärk i magen tror jag. Man har ju inga magmuskler kvar!
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0