Väntan snart över!

Söndag kväll...
Imorgon så är det måndag. Dagen jag har tänkt på VARJE SEKUND sen i torsdags.
Kl 8 på morgonen så har vi tid för ultraljud. Det ska bli båda roligt och läskigt.
När jag känner efter ordentligt så tycker jag faktiskt att hon ligger precis som hon ska, med huvudet neråt och rumpan uppåt.
Jag fick ju trots allt en riktig revbens"spark", eller vad man nu ska tro att det var, idag innen på IKEA. Hon kan väl inte ha stångats med huvudet så att det gjorde så ont som det faktiskt gjorde?
Joo.. hon ligger som hon ska bestämmer jag nu. Har ju varit helt knäpp dom här dagarna som har varit.
Jag låg t o m i sängen och tittade på Unga mödrar Norge på kanal5 play 2 HELA DAGAR bara för att jag inte pallade gör något annat. Men nu är det snart över!

Ska nog sova nu så att morgondagen kommer fortare! Guudnäätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0