Stresstider

Det har varit 3 stressiga dagar.
I onsdags så tog ju Jonatan studenten. Så vi hade mottagningen här hemma i våran lägenhet. Det var jättekul. Alla hans syskon kom hela vägen från Örebro och fick se stället. Vi hade det verkligen jättetrevligt! Älskling fick en perfekt dag :)
Igår så var vi hemma hos Jonatans mamma Benny och åt middag. Hans bror David som bor i Örebro hade stannat kvar på lite längre besök så efter middagen drog vi på bio också. Vi såg senaste Pirates-filmen. Den var väl helt okej!
Oooooch så idag.. Vi hade tid hos barnmorskan kl 10.30. Så det var en massa provtagningar i både finger och arm och vägning som stod på schemat. Jag har ju gått upp en del, så det är alltid lika kul (not). Mitt blodvärde är ju inte på topp heller om man säger så, så nu måste jag verkligen komma ihåg att dricka ett glas med Fexim, morgon och kväll.
Men roliga nyheter var det iaf när barnmorskan kände runt på bebis och konstaterade att hon redan var fixerad. Så det är ju hur skönt som helst att veta att det iallafall inte blir någon sätesbjudning. Hon kan ju säkert vända sig om hon verkligen verkligen vill, men det tvivlade barnmorskan på.
Brukar dom fixera sig så tidigt?
Men bebis mådde superbra iallafall tyckte barnmorskan. Hjärtljudet låg på ca 140 och min mage växer fint som den ska.

Imorgon går jag in i vecka 34, så då slänger jag nog upp en liten bild på kaggen också!

Nu ska jag och älskling försöka ta oss till en verkstad med bilen. Den ville tydligen inte ha fungerande bromsar idag, insåg vi mitt i körningen. Så det måste fixas genast! Sen blire lunch med Jonatans bröder och mamma Benny igen.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0