Im Back

En vecka sen jag skrev något!
Mycket har ju hänt på en vecka..
Vi har bland annat fått en ny familjemedlem vid namn Silas :) Han är en 1årig pitbull-amstaff-blandning, som vi nu ska vara fodervärdar åt.
Vi är helt störtförälskade i honom! En riktig gos-vovve!
Han älskar barn och funkar hur bra som helst med våran andra hund Milo. Han är en aning mer väluppfostrad också, så vi hoppas att Milo kan lära sig en del av honom, haha :)

Sen så har vi ju skaffat pool också ute på våran altan, så det har ju blivit en hel del badande i detta stekheta väder.
Inte konstigt att jag inte ens tittat åt datorn en sekund!
Vi märkte att tre grannar som har lika stor altan som oss har kopierat oss lite och skaffat exakt samma pool dom med, haha!

NY VECKA OCKSÅ! :D

Jag har nu gått in i vecka 35. Herreminguuuuud vad det går fort. Snart är hon här :D

Men jag får lägga in bild senare.. Dumma kamera-batteriet tog slut precis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0